2012. január 26., csütörtök

E85 etanol átalakító 1-4 hengerhez - Jelenlegi ára: 20 000 Ft

Új FLEX Pro ethanol átalakító 1 vagy 4 hengeres autókhoz.
Újonnan kaptam, mint a melléklet k, épen látható. Kb. 3 hónapja. Sajnos a vezérlő peak&hold üzemben nem működik (pl. Opel Astra 1. 4 60Le) így nekem nem jó.
Nem vagyok villamossági szakember, típusra senki ne kérdezze mihez jó.
Kollégámnak 1. 6-os Swift hibátlanul megy vele 100% etanollal. Saját bevallása alapján a túlfogyasztás kb. 10-12% ami még mindig 60-80Ft/liter benzinár megtakarítást jelenthet...
A készüléket újonnan kaptam. A rendelés közvetlenül a gyártótól érkezett.
A képen is látszódik, szerelt csatlakozója nincs, így a jelenlegi rendszer minimális bontásával szabadon beépíthető a legtöbb típusba. Elektronikai ismeretekkel akár házilag is beszerelhető.
Garanciát nem tudok vállalni a termékre. Egy részt mert sosem használtam, más részt mert 3 hónaja pihenget, harmad részt pedig ajándékba kaptam, így nekem se számlám se gari papírom...
Megpróbáltam az árat is eszerint megadni.
Személyes átvétel és posta is működik. Posta esetén pufi borítékban tudom küldeni (súlya kb. 45-50dkg)



Jelenlegi ára: 20 000 Ft

Az aukció vége: 2012-02-04 00:11
. E85 etanol átalakító 1-4 hengerhez - Jelenlegi ára: 20 000 Ft